منتديات احلى ايام العمر
منتديات احلى ايام العمر
منتديات احلى ايام العمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات احلى ايام العمر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

...*(اراهنك انك هاتموت من الضحك)*... شوية نكت! اوعى القطر يا عم الحج

كاتب الموضوعرسالة
youssef @king
Admin
youssef @king

...*(اراهنك انك هاتموت من الضحك)*... شوية نكت! اوعى القطر يا عم الحج Empty
مُساهمةموضوع: ...*(اراهنك انك هاتموت من الضحك)*... شوية نكت! اوعى القطر يا عم الحج   ...*(اراهنك انك هاتموت من الضحك)*... شوية نكت! اوعى القطر يا عم الحج Icon_minitimeالأحد 13 يونيو 2010, 1:16 am

اقروواا وسخسخووا من الضحك وادعولى
...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!

مره جماعه صعايده نازلين القاهره بالعربيه فعملوا حادثه واصطدموا بالرصيف فالعربيه اتكورت فنزلوا مش عارفين يعملوا ايةفعدى عليهم واحد قالهم انتوا قاعدين كده ليه قالوله العربيه باظتقالهم بسيطه انفخوا في الشكمان فعدى عليهم واحد تاني قالهم انتوا بتعملوا ايه قالوله بننفح الشكمان عشان العربيه تتفردقالهم مش هتتفردقالوله ليهقالهم انتوا بتنفخوا في الشكمان والابواب مفتوحه

************************************************** ************************************************** ***********
واحد بلدياتنا عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوممؤكدة...عد من واحد الى خمس ميه... بلدياتنا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلتراح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...

جـاه النوم … قـام غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللىشافها .

- دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة.. قعد ثلاث ايام لحد ما وصلالأرض.

أمه سألته: طيب مات ؟؟ابوه رد عليها: ثلاث أيام لا يأكل ولا يشرب .. أكيد يموت

بلدياتنا فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

مرة واحد بلدياتنا حب يشرب لبن سخن ام ولع فى الجاموسه

...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!

مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقالهم الهمه يارجاله هى سوده وفيها سوسته

واحد بلدياتنا راح السفاره الامريكيه علشان يسافر امريكا فقلوله انتا معاك لغه فقلهم لغة اه الحكايه كلها عملية فهلوه فسفروه فعدى من ادام مكان فيه فرح كبير قوى فسال واحد خواجه فساله(هو فرح مين ده يا خواجه) فقله اى دونت نوه فعدى تانى بعدها بيوم فلئى جنازه كبيره قوى فى نفس امكان فسال واحد خواجه (هو مين اللى مات) فئله اى دونت نوه فقله لاحول ولا قوة الا بالله دكان لسه فرحه امبارح

ليه بلدياتنا مبيكلش الكباب؟عشان السيخ بيقف ف زوره

كان فيه خمسة بلدياتنا سموا نفسهم الشجعان التلاتة

مره واحد صعيدى راح اليابان فوجد الناس يلبسون ملابس عليها بيبسى فراح قلع جلبيته وكتب عليها عصير قصب

...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!

مرة واحد بلدياتنا قطع تذكرتين فى الأوتوبيس ، سأله اللى جنبه ليه قطعت تذكرتين ، قال له عشان لو تذكرة ضاعت يبقى معايا واحدة تانية ، قال له طب لو التانية ضاعت تعمل إيه قال له طب ما أنا معايا أبونيه

في واحد مصري قاعد يصلي وسمع اثنين يمدحونه على صلاته وايمانه ، فقطع المصري صلاته وألتفت عليهم وقال : وكمان أنا صايم .. كمان

مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح...
قاله يا حول الله يا رب... ماتت ازاى الست دى؟قاله وانا واقف معاها فى البلكونة وقعت من الدور الخامس...
قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى...
قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله: أمال ماتت ازاى؟ قاله: وقعت على سلك الكهربا... قاله: يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا...
قاله: لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعة... قاله:امال ماتت ازاى بس؟قاله: اصل السلك نطرها في حمام السباحة... قاله: لا اله الا الله ماتت غرقانة...
قاله: بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونة تانى... قاله: امال انت بتقول ماتت ازاى؟قاله: ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب.

أبو العربى قابل مذيعة قالت له: انا سمعت كتير عن بطولاتك فى الحرب... قالها: طبعا أبو العربى يسد فى كل مكان فى 48 واليمن و56 و67 و73 والعراق... قالت له المذيعة طب هأسألك كام سؤال...
لو أنت فى الحرب وطلع عليك دبابتين ومعاك قنبلتين هتعمل ايه؟قالها: هادخل عليهم وأفجرهمطيب لو خمسة؟قالها: هادخل عليهم بالسلاح الأبيضطيب لو أربع دبابات... و عشر عساكر... وطيارتين؟قالها جرى إيه يا وليه هو مفيش حد بيحارب غيرى واّلا إيه؟؟؟

محشش يهني بالعيد :بمناسبة أعياد تحرير سيناء أتمنى لكم رحلة ممتعة جعلها الله ولادة ميسرة وانتصارا لفريقنا القومي وشفاكم الله و عافاكم مع خالص تمنياتنا بالنجاح و التوفيق للسيد الوالد في الامتحانات ولا أراكم الله مكروها في عزيز لديكم.

صعيدي جاله عقد عمل فى فرنسا، و كان مابيعرفش فرنساوى.. فشال الهم و بقى قلقان جدا من السفر.. قابله ابن عمه و سأله: واه، مالك يا حمدان شايل طاجن ستك؟؟
- اسكت يا حميدة, دايلى عجد عمل فى بلاد الفرنساو و مابتحدتش فرنساوى عاد ، دبرنى...
- ليه عاد ؟؟ هو الفرنساوى معضلة؟؟ده مافيش أسهل منه!!
- كيييف؟
- أنت أي كلمه تحط فى أخرها "اون" تبجى فرنساوى علطول!!!
عمك حمدان ماكدبش خبر وسافر على فرنسا.. و دخل مطعم فرنساوى و بقلب جامد نده للجارسون و قال له: - عاوزون رزون و لحمون و ملوخيون!
- Pardon??!!!
- لا سخنون

واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!

مرة واحد اعمى وواحد عبيط فتحوا محل طعميةالاعمى يرمى الطعية برة الطاسة والعبيط يقول طشششش

فيه واحد بدوي ترك ابنته تذهب الى من سيربح المليون لماذا؟ من شان يعرف من صديقهااللي راح تتصل فيه

مره واحد شاف بنت صوماليه , الها مسا الفل يا كوكا كولاااا البنت لفت وبزقت عليه, قالها وبتفوري كمان !

سئلوا بدوي وشو السيفون ؟؟ رد عليهم وقال : هو صندوق فيه حبل تسحبه يا تلحق تشرب يا ماتلحق انت ونصيبك .!!!..

واحد صعيدي نزل مصر يشتري تلفاز ملون لبلدة راح دخل محل كبير وسأل عندكم تلفاز ملون فرد الراجل امشي يا ولا مانبعشي لصعايدة فزعل الصعيدي وخرج متضايق وقام غير شكلة ولبس بدلة وراح المحل وقالة عندكم تلفاز ملون فرد الراجل وفال امشي يا والا منبعشي لصعايدة فزعل الصعيدي وقال عرف ازاي اني صعيدي فغير شكلة ولبس فستان ونقاب وراح المحل وقال عندكم تلفاز ملون فرد الراجل امشي يا لا منبعشي لصعايدة فرد الصعيدي انا غيرت شكلي وعرفتني ومرة لبست لبس ستات وعرفتني بردة ازاي فقالة الراجل عشان دة مش تلفاز دي غسالة فول اوتوماتك يا جاهل.

صعيدى راح حديقةالحيوان عجبه قفص الأسد مد ايديه داخل القفص قال ايه بيلاعبه ؟؟ رآه الناس قالوا له : حاسب قال لهم : ما تخافوش هوه انا ها اكله !!!!!!!!!

في قروية عزمت حضـريه على الغـداء قالت الحضـريه أنا مسويه رجيم قالت البدويه مايهم أطفي عنه النار وتعالي

قروي رايح يتعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: وات إز ذس ؟ ... قال القروي: ذس إز ... تش ... أح

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

واحد بلديتنا رجله كانت بتوجعه فذهب للدكاترة فقالوا له : لازم نقطع رجلك فاخذ الساطور وقطع رجله بنفسه دون تخدير الدكاترة قعدو يصقفولو عشان شجاعتو اتبسط منهم خد الساطور قطع رجلو التانية

اتنين مساجين اتفقوا يكسروا باب السجن ويقتلوا الحارس ويهربوا. كسروا باب السجن ملقوش الحارس قعدوا يستنوه

غبي الغى موعده مع الطبيب لأنه مريض

رجال دعمته سياره ومات وراح صاحبه يبلغ زوجته الخبر بس مايبي يفاجئها يبي يهيئها للخبرقالها: زوجك ضيع فلوسه بالقمارقالت:الله يضيع عمرهقال:وباع البيتقالت: الله يضيع روحهقال: وتزوج عليك بعدقالت:يارب يدخلونه علي ميتقال: يالله شباب هاتوه

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

واحد بيتخانق مع مراته فبيقولها:انتى ليه مبتحبيش قرايبى قالتلهلا والله انا بحبهم بدليل ان انا بحب حماتك اكتر من حماتى

مرة واحد كان نفسه يعمل حاجة الناس تفتكره بيهاففكر انه يغلم نملة الباليه وفعلا جاب النملة ونجح فى تعليمها.... وقال يا ترى مين يقدر الفن دهقرر انه يعرضها على الاطفالفقابل ولد وسأله اسمك ايه ؟ قال محمد...
قال الراجل ايه دى ...
قال الولد :دى نملة وفعصها باصبعه....
الراجل اتجنن وقعد فى المستشفى سنين كتيره...
المهم علم نملة تانية الباليه....
وقال المرة دى نعرضها على الشباب بيفهم أكترفراح لشاب و سأله اسمك ايه قال :محمدقال الراجل :ايه دى قال الشاب: قلتلك من عشرين سنة ان دى نملة وبرضه فعصها

ٍكان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده* فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسيقاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها جومى يا واليه شكلهم هيناموا

انتو تعبتووووو

...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!

1.
مرة اتنين صعايدة بيلعبو شطرنج الملك مات مشلول.

واحد صعيدي اشترى لوح تلج لاءه بينقط راجعه تاني

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل ده اللي اتجوزها ..

مره واحد ماشى بالعريه لقى واحد لابس ابيض فى ابيض طلع على الطريق ... فسئلو انا مين قالو انا الفرفور الاخضر قال ده مجنون ولا ايه ......... مشى شويه لقى واحد تانى لابس اسود فى اسود و واقف فى الطريق قالو انتا مين قال انا الفرفور الاسود قال ده عبيط ده ولا ايه ............مشى شويه لقا واحد واقف فى وسط الطريق و لابس احمر فى احمر فسئلو انتا مين قلو انا الفرفور الاحمر قال يادى النيله ... مشى شويه لقى واحد لابس ابيض فى ابيض فسئلو : انتا الفرفور الابيض ؟...قالو فرفور مين يا روح امك هات الرخص

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

واحد صعيدى دخل فى رجلة مسمار معرفش يطلعة تناة

مجموعه من بلدياتنا ماتوا غرقانين في غواصه وبعد التحقيق في الحادث أكتشفوا أن واحد فيهم سمع خبط بره راح فاتح الباب يشوف مين

مرة بدوي قال لأبوه: عايز آخذ نوكيا قال له:على جثتىحتاخد بنت عمك

واحد مسطول دماغه لفت قابلها من الناحية التانية

/////////////////////////////////////////////////

واحد ضرب واحد محشش علي قفاه قاله جد ولا هزار فقاله جد فقاله اصل انا مابحبش الهزار

...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!...*(اراهنك هاتموت الضحك)*... شوية نكت!

قولولى رايكو

المصدر: .:: https://a7laayamel3omr.yoo7.com/index.htm ::.
https://a7laayamel3omr.yoo7.com

...*(اراهنك انك هاتموت من الضحك)*... شوية نكت! اوعى القطر يا عم الحج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ماذا بعد الحج
» نكت جديدة خالص تمووت من الضحك
» نكت جديده خالص تموت من الضحك
» نكت مصرية جديدة خالص تموت من الضحك فووووت وحشش ! (حوالي اربعين الى خمسين نكتة )
» اجمل نكت مصرية 2010 مسجات نكت حلووه تموت من الضحك 2010